Tjo flax öron vax!

Snittsigt va? He he.

Konstaterade precis att jag hade besöksrekord igår. Det var lite kul ju :)

Annars har jag inte så mycket intressant att komma med för tillfället... Tänkte nog slänga upp lite bilder från Italien senare på fejjan i mitt sommaralbum där. Haha, bättre sent än aldrig som jag brukar köra med rätt ofta ;)


Ett litet smakprov från Italy :) Fontana di Trevi i Rom <3 IO AMO L'ITALIA

Massa papper från resan som ska gås igenom också, eller MÅSTE gås igenom rättare sagt. Och de är snart! För är det något som verkar konstig eller som har blett fel så måste vi hinna fixa det ju. Och ändå bara mindre än 2 veckor kvar nu! Gaaaah, PIRR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0