Underbara minnen

Oj vad tråkiga vi var här igår... Eller jag rättare sagt!

Igår hjälpte jag Oscars mamma med en affärsplan. Mm, tänka sig att man redan kunde ha sånn användning av sina UF-kunskaper! Det tackar vi Ronney för. Eller nej föresten det gör vi inte, det tackar jag mig själv för och gruppen för att vi slet som svin :) Hårt arbete ger resultat. Måste bara nämna igen att vi kom 2:a på SM, näst bästa produkten i hela landet. Fan va stolt jag är över den! <3




Underbara minnen


Så snygga vi var;) <3


Kommer bära med mig detta för alltid!


Bland det roligast jag har gjort i hela mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju ingen uppfinning som Ni kom på. Såna halsband har funnits länge!

2009-10-30 @ 01:09:43
Postat av: Louise

Sv: okej. visa mig ett sånt då!

2009-10-30 @ 10:37:23
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0