Cool

Haha, kolla här! :
http://www.thefashionist.se/2009/09/stockholm-oversized-with-style.html


Jag satt och gled runt lite på nätet och gick in på en av bloggarna jag brukar följa. På sin blogg hade hon länkat till en sida(den ovan) där hon var med, på en annan blogg. Så skrollade jag ner lite bara och hittade Palle. Fast asså jag är osäker på hans namn!! Har träffat honom typ tre gånger men är inte helt säker... I alla fall så är det Calle & Phille, Max och Andreas kompis :P As shysst kille, och han har en riktigt cool stil. Jag blev lite paff där. Ändå grymt, liksom det är en italiensk modefotograf/scout/headhunter som äger bloggen och har "skrivit" om honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0