Friday night

Så, nu har jag fått tag på sladden till min mobil så här kommer lite bilder från i fredags! Det avr jag, Micie, Isabelle, Marielle, Sofia & Filippa :) Vi förfestade hos Micie och gick sen till Bahnhof för deras innepremiär och "invigning" efter deras stora renovering. Efter lite mingen där stack vi upp till Fille en runda där grabbarna höll till och så blev det en snabbis inom Nick's sen innan vi återvände till Bhof :)








Vi gömför lilltå-nageln... Tror jag eller Micie vann för att ha den minsta!


Yo! Här var det nog Snook som spelades...


mm, Marielle... Hahaha ;)


Uppe hos Fille. Han själv i högsta person (!) & Emil.


"Kaninejj Fojj life". Tolka det om ni kan!


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Har du haft en bra helg?

2009-09-14 @ 12:39:43
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0