Gifts

Jag tänkte visa er vad jag fått av min familj, släkt och underbara vänner i present nu de senaste dagarna:) Det är många fina grejer!


Samlingsboxen med alla Twilightböckerna på engelska :)
Av mamma i måndags, på födelsedagen.



Av mamma i måndags, på födelsedagen.


Av Tommy i måndags, på födelsedagen.


Av Malle-sis i måndags, på födelsedagen.


Bodyshop-kitt. Av Kerstin i måndags, på födelsedagen.


Skyddsamuletten. Av Kerstin i måndags, på födelsedagen.


Läppglans från Maybelline & mascara, False lash effect, från Max Factor.
Av Oscars familj i måndags, på födelsedagen.


Av Marielle, Emil, Filiph & David (vet inte riktigt vilka som
var med på den...) i fredags på min fest.


laugh, love, live. Ett underbart fint armband!
Av Isabelle & Micie i fredags på min fest.


2 flaskor mouserat vitt vin.
Den vänstra av Filippa och den högra av Mario i fredags på min fest.


Av Saga och Simon i lördags när vi firades hos pappa.


Construction-puder och "grön-glittrig" eyeliner från Eddie Funkhouser(GRYMT märke!).
Av moster Heléne m familj förra söndagen när jag & sis firades.


Och sen har jag bara fått pengar som jag önskat mig inför resan :)
Av pappa & Christina, farmor, faster Cissi, faster Ann-Charlott m familj,
moster Heléne m familj, morfar och familjen Johansson-Hammarlund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0