Give me strength

Uuh, livet är inte jätte lätt just nu... Har fattat ett beslut som har fått jobbiga och sorgsna men väntade konsekvenser. Massa olika känslor far bara runt i min kropp utan att jag vet vad det är för känslor eller vad de betyder. Om det är glada, förväntansfulla, lyckliga & pirriga eller om de är sorgsna, ångerfulla, besvikna eller ledsna känslor.

Livet kan ju inte alltid vara lätt, och jag vet att detta kommer sluta bra! Men bara det att vägen dit är ganska svår, just nu i alla fall.

Ni kommer först senare vad allt detta handlar om, men just nu måste jag själv smälta det.

LOVE

Kommentarer
Postat av: issa

all kärlek till dig, tror jag har mina aningar<3

2009-09-02 @ 14:24:47
Postat av: Micie

Du gör rätt gumman <3

2009-09-02 @ 15:07:18
URL: http://micies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0