I'll give it a shot

Kolla in denna nya serien! The Vampire Diaries! Efter att ha sett trailern Så måste jag säga att den verkar mycket bra men mycket lik Twilight... (Kanske därför jag gillar den). Men då kan jag ju ha denna serien att släcka törsten med så länge! Hehe. Eftersom Twilight- filmerna har premiär en gång i halvåret, max, så kan det ju behövas. För även om man kan se filmerna som kommit ut mellan premiärerna så tröttnar man faktiskt efter typ fem gånger. True blood retade mig eftersom den var så lik Tw (ja jag vet att TB kom först men jag såg ändå TW först) men det var nog också för att jag tycker den serien är allmänt kass. Så jag ska i alla fall ge The Vampire Diaries en chans :)





http://www.youtube.com/watch?v=tFeLTD7seHQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0