Morgonstund har guld i mun

HAHAHAHA, just nu har jag fruktansvärt ont i min mage av allt skratt. Och då kan man ju fråga sig, vad har nu hänt? Nej vi har bara haft vår dagliga morgonfika här på jobbet... Med Anders, Stefan, Pappa & Lillian. Och det räcker som förklaring! Herre gu'.

Det betyder alltså att alla de personerna som man möjligt vis kan dra ner på skämten för en liiiten liten aning inte är här, och då går Anders & Stefan lös. De kommentarerna och skämten är inte specielt barnvänliga, mer behöver jag inte säga. Hahaha, störda i huvudet! Aah, jag älskar min arbetsplats! Kommer nog faktiskt sakna alla här lite...

Detta förgyllde precis min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0