My b-day

Igår kväll gick vi ut och käkade på Torstens  för att fira min födelsedag :) Det var jag, mamma & Tommy, Kerstin som var nere från Göteborg, Matilda & Eddie. Oscar spelade match så han kunde inte följa med :( I alla fall så var maten jätte god som Max lagade till oss! Hehe. Fast jag beställde min oxfilé 'medium' men den var väldigt röd på vissa ställen. Gott var det i alla fall!

Och jag fick mina presenter där på Torstens! En digitalkamera, jätte fin:) En Canon IXUS, metallic grå. Och en bok av Tommy om Australien med massa hotell, restauranger, sevärdheter osv. Av Kerstin fick jag ett litet kitt från Bodyshop med nattcreme, dagkreme och något mer som jag kunde ha på den långa flygresan sa hon:) +en liten skyddsamulett som man ska fäst på ryggsäcken typ när vi reser runt. Av matilda fick jag ett Twilightmagasin som jag önskat mig:) Special edition från USA;) Så den kommer väl om någon vecka... Och på morgonen fick jag "samligslådan" med alla fyra Twilightböckerna på engelska som jag önskat mig :D <3

Efter käket gick vi på Flickan som lekte med elden, jag & Oscar (för han kom dit efter matchen), Matilda & Eddie. Den var bra!! Fast jag tyckte ettan var bättre... Och det sägs ju att första och tredje boken är bäst, fick jag höra nu efteråt, så jag har högre förväntningar på Luftslottet som sprängdes sen:) Men fy f-a-n vad Noomi Rapace är GRYYYYYM. Helt sjukt vilken skådespelerska hon är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0