Present-kris

Malle-sis fyller ju år på söndag och jag har fortfarande inte en aning om vad jag ska köpa till henne... Smycken har hon så sjukt mycket! Asså sånna festörhängen osv. Men jag brukar faktiskt vara ganska påhittig med mina egna små idéer på presenter! Så om jag tar mig en runda på stan på lördag, som jag måste, så kommer jag nog hitta något:)

Själv var jag på Bokia här om dagen och kollade in den enda saken som jag önskar mig, utöver pengar. Jag fyller då år nästa måndag:) Och den fanns kvar! Vilket jag var livrädd för att den inte skulle göra... En samlingslåda av alla fyra Twilight-böckerna på engelska. För nu när jag läst alla på svenska ska jag läsa de på engelska! Ett bra sätt tycker jag att gå över från svenska böcker till engelska(Y) Och det är ju inte så att det skulle bli tråkigt att läsa dem igen ;) <3

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0