Progress

Igår var jag och tävlade i Trolleholm som jag tror ligger vid Svalöv någonstans, här i Skåne... :) Det gick bra kan jag meddela! Resultatet blev att jag "gjorde" 1 fel i första klassen och 2 i andra klassen, men 4 och 8 fel fick jag för er som fattar (man får 4 fel för varje "misstag" man gör). Men hon var så sjukt fin :D Framför allt i 1,20. Innan dess hade vi hoppat 1,10 också.

Det framsteget vi gjorde på hoppträningen i torsdags för Stefan satt kvar och hjälpte oss till den härliga känslan jag hade efteråt! Nu är det bara och köra på denna sista månaden och hålla kvar i detta.

P.S. Stefan Sjögren är så fucking bäst! (min tränare :)

Jag & Oh Matilda, och en väldigt charmerande bild på mig och mina päron... Jag
tyckte den var ganska rolig! Haha. Fast man ser väl inte allas miner så bra.

Det kommer eventuellt en liten film sen på mig & OhMa som jag har klippt ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0