Sjuk

Ja, asså det måste vara något fel på min kropp, eller mitt imunförsvar rättare sagt... Jag blir fan sjuk hela tiden! Feber, snuvig/täppt i näsan, sprängande huvudvärk, halsont osv. (Nej det är inte svinis!) Senast var för två veckor sendan, sen har jag vatt sjuk två gånger i sommar också. Så nästa vecka när jag är frisk blir det en runda till husläkaren! Känns som det är dags för lite blodprover, kolla värden med mera inför vår avresa.


Och det är inte det lättaste att planera en fest i detta tillståndet. Visst, det är ju inte SÅ mycket att fixa. Men man ska hämta bord, hadla det sista, ställa i ordning allt, duka fram, fixa tilltugget och så vidare... Men det ska gå bra :) Och jag får väl försöka att överleva. Visst, inte bra att festa när man vatt sjuk, men sen kan man ju se på det som Issa gör: spriten dödar bakterierna i kroppen ;)

Kommentarer
Postat av: iSSAKISSA

den där issa måste vara en hemskt rolig prick hahaha. Fan blir stolt:)

2009-09-17 @ 16:17:18
Postat av: Louise

hahaha ja hon är jävligt rolig, det ska gudarna veta !! ;)

2009-09-17 @ 18:05:38
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0