Bla bla bla

HAHAHAHAH assa mina idoler ar fan Top Gear-ganget!!!! Alskar dom <3 sa javla bast. jag och micie fick fan inte luft igar nar vi kolla avsnittet fran deras tripp till Vietnam. Hahahaha. AAAh, love it!

Mmmm, det drar ihop sig nu. Skit ocksa :( Thailand imorn ja. Som sagt typ ett antal ganger har...

Och mitt hjarta smaler varje gang... <3 hata detta.

Och den nya serien The Pacifik som Steven Spielberg och Tom Hanks har producerat tillsammans om WW2 ar grym! Vet inte om den har kommit till Sweden annu men ja, den ar as bra maste jag bara saga! Missar andra avsnittet ikvall for vi ska ut och kaka :( skit ocksa. Da skulle det va om har i Melbourne! Men men, ska latt ladda ner hela skiten anda sen :)

See ya bitches <3
Xx
~ Lucy




Tankte slanga in lite saker ocksa om Aussie som jag tycker ar lite lustiga och kanske kunde vara kul och veta:P

*De saljer godis och lask pa appoteken.

*DET FINNS VILDA KAMELER HAAAAR. i oknen da. Men jag trodde fan inte pa det, tog flera minuter for att overtala mig. Trodde allvarligt talat att Stefan drev med mig. Men jo, sa de ar sa! Importerade da da, men still !

*Bankomater over fuckin allt! Pa barer, nattklubbar, 7eleven...

*Kor som IDIOTER. Varje dag i princip pa nyheterna om den och den som kort ihjal sig. Kor om pa insidan och har sig!

+massa mer som jag tankt pa innan men inte kommer ihag nu sa klart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0