Bye bye Aussie :(

bajsars korvar vad det ar mycket som suger nu :( fast ska jag vara arlig sa ar det val lyxproblem... Lamnar Aussie om nagra timmar vilket suger ackligt FETT mycket. Alskar detta korkade landet! <3 :( men men, jag kommer ju tillbaka sa man far val overleva. Thailand idag iallafall vilket ar niiiiice som satan i gaatan. Fast deras jobbiga pengar assa... Suck. Va och vaxlade $30 vilket ar ca 200 SEK (Oz-dollar da), sa far man liksom 860 Bath... Paaaalla. Men men, man kanner sig rik. Haha. Vilket ar daligt for det ar man faaaan inte.

Sen da sa saknar jag den dar skatande engelsmannen-wanna be amerikanaren. Piss. Fan bara gatt fyra dagar. Men piss pa det.

Och nu behover jag kanske bara vanta till slutet pa juni!! :D iiiih.

Igar gick jag, Mic, Stefan & Eddie ut och at. Stephanie & Cains barnvakt kom aldrig sa de missed out :( Trodde de skulle make it till Waxy's iallafall men nej... Fast Steph skulle kanske komma forbi idag tror jag och saga hej da :)

Blev iallafall pizza for mig & Mic och hon hade chili pa sin och det angrade hon nog sen... :P Waxy's sen som sagt for nagra drinkar, typ 3-4. Stefan gick hem lite inann for han skulle upp och jobba idag. Pa vagen hem hade vi kundvagnsrally over Chevron-bron :D Micie was the driver och jag fick aka! Hon tyckte det kandes sakrast sa. Forstar verkligen inte varfor......... Sen dodade hon typ mitt kna och jag tog sonder min dojja :) haha. Vi fick till en lite gullig film pa det ocksa som jag ska forsoka slanga upp pa Fb, oooom det funkar.

Men yes, hors nar vi anlandt till Thai!
See ya Aussie. Love you!

Xxxxxx
~ Lucy


Micie & Stefan pa restaurangen


Eddie & jag


Var avskedshalsning som vi lamnade pa Waxy's
"Bye Bye Aussie. See you soon again! Lucy"
"Micie"
"But Eddie will be back SOOON" hahaha, det tvivlar vi inte pa ;)


kundvagnsrallyt!


rallyforaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0