notorious

Yeeeah, sag Notorious precis. Riktigt bra faktiskt! I liked it ;) Och plus i kanten var att jag redan visste storyn tack vare en bra larare... :) Sa latt att hanga med trotts allt g-snack och utan text. Sikken dialekt sager jag bara! hah, ball. Rekomenderas. Om Tupac, Biggie m.fl. for dig som inte vet!
.

.
Sag ocksa Blind Side igar. Fantastisk film! Alskade den. MASTE SES sager jag bara. Sandra Bullock ar GRYM! Knivskarp, precis som en van till oss. Behover inte namna henne vid namn har men grym attityd, som Bullock i filmen. Och ja, inte sa svart att forsta att den hade ett antal Oscarsnomineringar.
.
Varldens underhallning fick man igar ocksa. Garva sa jag holl pa och doooooo!
-This back has great possibilities
-What?
-Yes! It's good for chopping, body buildning...
.
-If you turn around, tell my friend everything is okey!
-Hahahahaha, WHAT?
-Yea, what are you laughing about? *tickle, tickle*. Or by the way, don't tell him anything!
.
-Nope!
-Nope...?
-Nope!
.
-Scratch... Scratch...
-Hoe are you? Are you okey? ur ar det?
-Hahaha, fine!!!
.
Saaaaa javla kul sa jag doooor. Garvar fortfarande.
.
.
xxo
~ Lucy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0