Thalle !

Bra uppdatering har ju... Big nite out igar iallafall! Dagen innan Full moon :D och ja, sa sitter vi pa vart lilla guesthouse's terass och forfestar, sa kollar jag over till ett av de andra borden och ser att nagon kollar pa mig och gor nagon min typ. SA E DET BOBBY & YANNE! Haha sa sjukt. Eller egentligen inte val, alla aker till samma stallen, sa Full moon partyt har nu da ikvall. Men anda, det kans helt skumt att bara stota pa varandra sa pa andra sidan jorden :P Men ja, GRYM kvall ! och jag & Micie va lite busiga... :)

Full Moon party ikvall iallafall :D yiiiiehaaa. Borjade dagen valdigt bra med frukost pa en restaurang nere pa stranden med Yanne, Bobby & tva galningar fran Lindkoping, Prins John & Linkan. Fucking roligaste eeeeeveeer! Skratta sa vi lag dubbla. Hahahaha sa javla kul. Sen chilla vi alla pa stranden med buckets tills det borja regna... Nu OSER det ner :( far hoppas det gar over till ikvall. Men vem fan har lite regn stoppat? Inte oss iallafall, Good Vibrations i Sydney...

Och ja, Thailand ar underbart och ackligt billigt. Hlt sjukt, och da har priserna typ anda gatt upp sen jag va har sist for tva ar sedan. Eller deras valuta har blivit lite starkare, eller bara svenska som blivit annu svagar... Haha. Ja vet fan inte riktigt. Men nice e det iallafall :D

Talk to you later!
xxx
~ Lucy





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0