EEEEEn beer

Jaja, sa blir det aldrig nar man har med Eddie att gora ;) Men det gillas.

Ja igar gick vi ut for att ta en drink... Tror det slutade efter 5 eller 6 stycken, aven om 2 hade rackt for mig:) Det blev Titanium, Waxy's och Avenue. Mycket bra kvall aven om jag och Eddie fick draaaa med oss Micie till Avenue :P Och hela kvallen snodde jag sanna sma drink underlagg :) Mycket fina! Micies kommentar till det: Ar du helt reeetaard ellor?! De pa Avenue ar anda bast! Haha. Och hela kvallen holl vi pa och hoppa igenom fonster! Hemska vi ar, skamta om sant. HAHAHA, men det var aaaas kul!


Avenue's


Eddies favorit pa Waxy's!

Grunden till med fonstret ar da en ganska hemsk historia. I torsdags nar Micie & Eddie var ute sa sag de tre killar ligga pa marken. De hade ramlat ut genom ett fonster fran en klubb nar de brakat och en hade puttat de andra tva mot fonstret som gick sonder!!! En av dem dog pa plats, ambulansen tog inte ens in honom for de skulle undersoka och ha sig. De andra tva maste vatt ratt fucked ocksa med tankte pa att det var ett 10 meters fall ner pa stenplattor :/ Sjukt, fonstret ska fan inte ga i sonder sa for att ngn aker in i det! Sa det var pa nyheterna och hela chillevippen igar...
                     
Har ar fonstret som vi "dok" igenom pa Waxy's! Kan ni uttyda var lille van som sitter dar ocksa, Malen?


At Waxy's.

Traffade nagra galna Goteborgare pa Avenue. Tydligen sa sag jag & Micie jaaatte svenska ut........ Vad han nu grundar det pa. Vadda, ser vi inte ut som australiensare elloooor? Fast sen blev dom lite jobbiga sa vi gick. Och dom var jatte fula. Sen fick vi aldrig klart for oss om han ena var sophamtare eller porrskadis... Hmm, knivigt.

Nar vi kom hem var vi mega hungriga sa vi gjorde bakad potatis i micron av STEFANS POTATIS, och hade STEFANS SMOR till, sen at vi upp halva STEFANS GODISPASE som han fatt pa firmafesten (barnkalaset?). Fast ingen fara, Eddie la en lapp till honom som han kunde lasa idag nar han vakna, "Titta vad vi hittade!! Hade du vatt vaken hade du ocksa fatt smaka". HAHAHA. Sa jag och Micie vaga knappt ga upp i morse... Jag sprang ivag till stranden sen var Micie ute efter 30 min ocksa for da kom hon ner till playan. Och nu kommer Micie hem forst... Hihi, undra sa flundran hur det kommer ga :)







Bilder fran Titanium Bar har. Trakigt nog kommer jag inte ihag allt kul som sades och hande igar. Tankte detta maste jag komma ihag! Men nahapp, icke sa nicke. Och undra vad det beror pa. Jaja...

Snipp snapp snut, sa va sagan slut. :)

Imorn eller de kommande dagarna sa kommer det en valdigt rolig herpes historia... HAHAHA. Eller enligt mig & Mic iallafall! Men ni kan vara lugna, det handlar inte om nagon av oss! Typ liksom... Hahaha

Xxo
~ Lucy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0