SJALVKLAAAART...

Nar JAG & MICIE ska till Thailand, da, da ska det vara problem...!!!! Idioter. Va fan va de ska braka. Nu ar dar 19 doda och 807 skadade i Bangkok, turister rads till att halla sig ifran shoppingomradena och de varnar i allmanhet for att vistas i landet. Ql. Mog1 sager jag bara. Far fan hoppas att de lugnar ner sig, ett par veckor kvar ju... Men anda. Fast vi ska ju aka direkt fran flygplatsen klockan 6 pa morgonen till Pattaya, sa borde egentligen inte vara nagon storre fara. Nagon som hort nagot far ni garna saga till. Vi kanner oss lite kasst uppdaterade har.



Utgang igar iallafall. Det var val OK. Waxy's var fett bra igar dock. Sen va Elsewhere inte sa mycket och hanga i julgranen... Och Central & 21. Men trevlig kvall anda. Det var jag, Mic, Eddie, Stephanie och hennes kille/ex (?). Och Ian, PK, Alex mfl. Blev ett nattadopp i poolen sen nar man kom hem:) Nice, mys.

Idag mar man val sa dar, inte sa mycket skallabank men trott sa det bade racker och blir over. Fast stranden loser allt :D Vi tog bussen in till Surfers efter lunch, sprang hem och hamta badklader mm + en styck Micie som madde mindre bra! Playan, sen blev det after beach i solnedgangen. Fiiiint. Fuck va jag kommer sakna detta. KARLEK till AUSSIE -SURFERS. <3

Men ja, sa ikvall blir det slappe till 1000 for oss! Ska slanga oss i vars en soffa innan Stefan kommer hem sen ska vi ligga dar hela kvallen. Invanta Bones som borjar vid halv9 pa "ten", inhalera cola och kranga tortellini. Sweet

Herpeshistorian som jag namnde igar kan fa vanta lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0