SHOPPING, THAILAND, OSV...

Aa, kom in pa hm's hemsida av nagon heeemskt konstig anledning. Sa mycket snyggt sa jag doooor ju! Och sen nelly.se, och sa lite bubbleroom.se ... Varfor gor jag ens sa mot mig sjalv? Suck. Jag vill ha typ 10 jobb i sommar sa jag kan tjana massa pengar, kopa massa fina tunikor, klanningar och skor, och gora maaaaassa kul. For tillfallet har jag 0 jobb... Bara till hosten. MEN jag ar inte bitter, for jag ar HELT JAVLA OVERLYCKLIG for jag ar i Australien och vatt har i fem manader :D Pa torsdag tar detta roliga dock slut och me & Mic beger oss till Mariii i Thalle land. Sen blir det forhoppningsvis ingen dalig shopping dar heller i Bangkok innan vi beger oss hemat.

Men kolla liksom, DESSA VILL JAG JU HA fran H&M for jag tyckte de var lite sota och alla fjarilar i magen borjar flyga omkring massa for det paminner om sa mycket underbart! MEN SA AR DET BAAAAAARN SA KLART. suck


Fast ja hemat... Om jag & Micie ska ha var vanliga otur nu nar den dar javla vulkanen borjat spy en massa sa kommer vi val fa en flight hem nagon gang i augusti. Suck... Nej men vi ar sma olyckskorpar maste jag saga. Vantar iallafall pa besked om huset i Khao Lak nu, om vi far lana det och bo dar. Hade vatt fint :D

Btw sa sitter min fader fast i London. Jag tyckte det var lite kul... Haha. Och det tycker han ocksa for han sa att dar va "nice" ;)

For ovrigt sa akte engelsmannen hem till Los Angeles idag :( nej jag skrev inte fel dar... och det sucks! men som sagt sa beger vi oss snart ocksa ju. Sa nu langtar jag till juli-augusti, sen far vi se hur den sagan slutar.

Och nu langtar jag typ hem, fast anda inte. Vill hem till familjen och alla andra underbara manniskor. Men faaaaan assa, Angelholm liksom? Tror nog det kommer vara underhallande efter att vatt har i paradiset. Tveksamt sager jag bara.

But but, see ya suckers
xxx
~Lucy

Skriver om Sky divingen en annan dag. Pallar iiiigge nu!

Och bara aaalskar nar orden blir till lankar. kiss pa det! men de gar inte o gora nagot aaaaat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0