CG

Oj vad vi har uppdaterat bra har...
.
Nu sitter jag har i lagenheten ute i Burleigh Heads pa the Gold Coast, ca 20 min utanfor Surfers Paradise. Ja, sjalv... For den dar roliga pricken skulle kolla ngn skatefestival i Brisbane tonite med pallsen. Sa eftersom Micie & Eddie inte skulle ut och busa idag sa stannade jag har och bara chillar. Kollar pa film, sitter aaaas mycket vid datan (haha) och kakar choklad.
.
Tidigare ikvall hade vi bbq. Saaaa nice. Kyckling, morotter, sockerartor och potatis pa grillen. Och inte behover man lyfta ett enda litet finger, typ :) Inte lagat mat sjalv sen i torsdags nu. Fint ar det. Sa det ska va! Haha
Och dagarna bestar mest av sol (nar den behagar att titta fram), bad, stimm i poolen HAHA, film, god mat, chill, osv. :) Myyyys! Aussie in my heart.
.
.
.
.
Ville visa nagot ocksa som jag kopte for ett tag sen men glomt och visa. Bara for de va sa ACKLIGT snygga, pa rea och riktigt riktigt billiga! Och jag fullkomligt alskar dem. Ett av de basta beslut jag tagit i mitt liv enligt mig sjalv:D En kvinna i butken som gick forbi mig nar jag provade dem sa "they have your name on them honey", och ja det tyckte jag med:) Hihi.
.
.
Fran City Beach. Jag HATAR den affaren! Och vet ni varfor? For allt dar inne ar sa javra snyggt sa jag skulle kunna kissa pa mig varje gang jag gar in dar... Helt sjukt.
.
Xx
~ Lucy

Kommentarer
Postat av: Louise

aaaalskar att mina ord blir lankar............

2010-04-07 @ 12:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0