你好

Det betyder hej på kinesiska! Det ni;) haha, snodde från Pyramids hemsida...
.
Igår var jag med på filminspelning:D fast det låter roligare än vad det var. Eller ja lite för det tog så äckligt långt tid. Så segt så jag höll på och somna där i åskådarsoffan ett tag. Men coolt och se ändå :D att något så kort kan ta så lång tid. Men intressant på samma gång, att det inte är så som man tror det är, att den spralligaste människan kan frysa till is bakom kameran och att den blygaste inte har några hämningar i princip :)
.
I detta fallet var det en film som detta företaget skulle lägga upp på sin hemsida i B2B ändamål.
.
Tog lite bilder med mobilen, men får ju inte över de satans picsen där ifrån till datan. Ska rensa och ha mig lite så hoppas jag att de kommer upp snart!
.
See yall /L.E
.
(Mac och blogg.se funkar nog inte så bra ihop... Vill inte ta ENTER och massa ord länkas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0