it's time for africa

Alltså jag är i extas! Skulle kunna börja böla nu typ så exalterad jag är! Vet inte var jag ska bli av. Det pirrar i magen som när man är nervös eller kär typ, jag är KÄR I AFRIKA. Ta mig dit nunununununununu. Det är mitt nästa projekt! Så fort jag har pengar. Finns så mycket där jag vill se och göra. Har allting planerat i mitt lilla huvud (eller drömmen planerad).
.
Jag har vatt i Afrika innan men bara i Tunisien vilket ligger i nordvästra Afrika, alltså är det mer som Europa/Medelhavsområdet... Södra delarna som gäller ju :) Får hoppas att min andra kärlek vill följa med bara:) annars får det bli under korta men fler perioder :)
.
Kolla in sydafrikaresor.se ! <3
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0