Lite effekter...

Det är väldigt lugnt här på jobbet för mig nu... Som jag tror att jag redan har nämnt så är det fortfarande många som har semester, både personal här och kunder. Det betyder att inga nya projekt har startats nu vilket ger mig mindre möjligheter att få uppgifter.

Så utöver att fixa alla bilderna till en hemsida, vilket är grymt nice, så är det  mycket tutorials för Photoshop som gäller... D.v.s övningsguider i antingen text- eller videoformat.

Slänger in lite bilder här så länge som jag gjort lite olika effekter på. Inte alls svårt och göra, bara svårt och komma ihåg var alla satans funktioner ligger :P Men nu börjar jag få ordning på det riktigt bra! Alla dessa effekter egentligen går ju att göra i andra fotoprogram också! Men det ska komma sånt sen som man inte kan göra i andra program. För nu kan jag i princip inget... Men bättre ska det bli ;) vänta bara! 















Detta var bland annat finaste finaste Chilli, kärlek & ÄLSKADE AUSSIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0