Long time no see...

Oj oj oj, jag trodde nästan denna hade möglat igen... Höhö. Kommer inte ihåg när jag skrev här sist men det är mer än en månad sen iallafall, lätt! Men tiden springer liksom iväg.

Nu har jag börjat jobba på reklambyrån Pyramid i Helsingborg som jag tidigare skrivit om här. Har en praktiktjänst som Art Director från om med den 2e augusti, det vill saga i måndags, fram till jul. Så det är jätte kul! Kommer in mer och mer i det dag för dag.

Så efter att man kommer hem från jobbet vid 5, trött och sliten, så är det pojkvän, vänner och diverse aktiviteter som trycks in! Fast det är kul, så jag vill ha mitt liv! Mycket att göra. Fast det tar ett tag och vänja sig vid det igen. Nu har jag bara slappat i ett år nästan... Nej men 9 månader! Så det tar verkligen på krafterna.

Sen var det ju det här med ny blogg... Jag får se om jag orkar, vi ser ju hur bra detta gått den senaste tiden. Men ja, det kan väl vara lite kul att uppdatera om mina små projekt här på Pyramid samt om mina älskade kläder och nära & kära :) får ta och slipa på en ny header!

Gu' vad långt detta blev men ja, hade ju lite att ta igen.

Talk to you later!
L.E.


Lekte med lite färger och ljuseffekter innan i Photoshop. Grymt enkelt men ganska kul & fräckt ändå tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0