From yesterday

30stm :) Det var tider det... haha. (internt?)

Pa kvallen/natten till i mandags kande jag en kansla som jag inte har kant pa sjukt lange... Och det var kanslan av att inte kunna somna. Shit, det har nog inte hand pa typ 6 manader. Men ja vet inte, min hjarna bara gick i 290. Tankte pa allt, grubbla pa allt, och lite till antar jag... Mycket som pagick dar uppe. Sa ja, jag slumrade nog inte fo ren vid klockan 2 pa natten. Och sen skulle jag upp och ge hastarna frukost klockan 6 pa mandagen, PA MIN LEDIGA DAAAAG. Halla liksom? Men Janet hoppar ju pa kryckor sa man far vju stalla upp, ett tag framover iallafall...

Hah. Nice det blir nasta vecka for mig iallafall, for da far Marielle ga upp och fodra och jag sova! Wiie. Fast det kommer bli sa har: jag kommer ocksa vakna av hennes vackarklocka som hon blir tvungen och stalla, sen kommer hon smyga ut (antar jag;), sa kommer jag forsoka somna om, sa kommer det inte ga, sa kommer Mariii in igen och deckar nar hon ar klar, sa kommer jag ligga dar klarvaken... Haha. Bet on it!

Det var iallafall vilket som hande for mig igar morse da, jag kunde inte somna om. Sa jag satte igang Chocolat med JONNY DEPP, Lena Ohlin, Peter Stormare m fl. Och Johnny ar ju sa ackligt snygg sa jag haller pa och svimma. Puuuh. Snacka om Drop dead Gorgeous! Dregel.

Ja, och igar pa eftermiddagen begav jag & Marielle oss till Bathest som ligger knapt tva timmar har ifran. Det blev lite shopping, inhandling av frukt & typ Thaimat. Inann dess hade jag fatt kora lilla Chubby till veterinaren eftersom han hade fatt nagot jadrans bugg i orat kvallen innan som inte ville ge sig. Stackars liten, han var sa ynklig nar jag fick bara honom in genom dorren for han sjalv vagrade att ga! haha.

~ Lucy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0