"It's never easy"

Utgang pa torsdagskvallen blev det! Ladys Night pa schemat ju pa The Bedroom i vanlig ordning, sa dit bar det! Och vi pallade inte sta i den langa javla kon sa vi testade VIP kon, och jo visst det gick fin fint! Han tittade forst bara pa oss, sen sa han typ "kom med har" sa fick vi ga fore ner till kassan for att fa ett band sen ledde han oss till den avgransade delen dar vi bjods pa drinkar och shots. Sweet. Vi fattade typ ingenting forst, bara gled med och njot. Repris fran The Ivy for mig och Mariii :) haha.

SinCity, Shooters, Waxy's, Twenty1 & Burbon Bar besoktes ocksa. Sa det blev en rejal runda! Det kan da forklara min & Mariii's tidiga hemgang, hand i hand genom staden... HAHAHA. Flipp. Men Micie & Eddie ar lite hardare an oss sa de maste ha trillat in i lagenheten efter att vi somnat :P



'nd the three of us is back together baby !


at the Bedroom



Fick himlans roliga besked ocksa har nu om att jag kan vara med lagenhet nar jag kommer hem:D Wiiiie. I andrahand da i nagra manader till ett riktigt bra pris tyckte jag! Men mer om det senare nar allt ar klappat och klart. Maste fixa en inkomst ocksa ju :P haha.

Annars var det lite ledsamheter igar. Laskigt hur jag ibland kan overtala mig sjalv en sak och bara stanga ute sanningen... Men till slut brister det ibland, som igar. Men det ar antagligen bast sa har iallafall. Bara sa jaaaavla jobbigt. Trodde aldrig ag skulle reagera sa eller att jag faktiskt kande sa... Men men, sant ar det.

~ Lucy


Himlen är oskyldigt blå
Som ögon när barnen är små
Att regndroppar faller som tårarna gör
Det rår inte stjärnorna för
Älskling jag vet hur det känns
När broar till tryggheten bränns
Fast tiden har jagat oss in i en vrå

Är himlen så oskyldigt blå


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

snyggtjejer! :)

2010-02-26 @ 07:58:54
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0