Not just a trip

Assa jag maste bara kopiera in detta har fran mailet jag fick av min syrra. Tyckte det var sa mega gulligt sa jag blev helt ror typ!

"hihi vet du jag drömde om dig igen för typ 2 nätter sen :p
det var sommar och as varmt så kom du till min skola, vi skulle typ ha någon gala/talangtävling. Så satt ja o många andra på vår sån trappa utanför skolan sen såg jag dig komma på övergångsstället precis där, så sprang vi mot varandra och jag hoppade upp i din famn och kramde dig, hihi :)<3 och du hade ett korallfärgat linne på dig.
Jag saknar dig sjukt mycket :') :') "


haha, hon kommer saker bli sur for jag la upp det har och hon skams... <3


Denna resan har gjort sa otroligt mycket for mig, det ar mer an bara en resa. Jag har lart mig att uppskatta allt dar hemma och alla mycket mer. Vannerna som ar kvar hemma och min familj. Kanns verkligen som man har mognat i det liksom. Sa denna resan ar faktiskt en stor milstolpe i mitt liv pa fler stadium an att ha besokt detta underbara land.


~ Lucy


Kommentarer
Postat av: Matilda the sis

Haha, awe nej jag blir inte sur :D bara kul :D bra med bilderna, då kommer dom när det är freda här hemma :P PUSSSS <3<3<3

2010-02-18 @ 12:54:06
Postat av: issa

Ni fattar inte hur mkt jag saknar er, och om du ska back ska jag med...<3

2010-02-18 @ 20:09:07
Postat av: Louise

Sv M: haha na vad bra;) ja det blir skit bra! thanx sis. <3<3



Sv I: GOTT! da kan du borja planera & spara NU, for jag & mariii har redan konstaterat att vi hinner val med ungefar halften av vad vi vill gora har denna gangen... haha na men vill latt hit igen! <33

2010-02-18 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0