Sommar vs. vinter

Har sitter vi i Australien och har runt 40 grader varmt om dagarna samtidigt som det ar hur mycket sno som helst hemma i vinter-Sverige. Och det ar faktiskt riktigt ovanligt att ha sa mycket sno som de har dar hemma nu for att vara Skane! Det toar alltid bort efter nagon vecka max.

Ska kommer sakert vissa trycka jag ar helt knas nu, men jag hade gjort sa m ycket for att bara aka hem i typ en vecka nu, och sen tillbaka hit. Bara for att fa mysa av morkret, varm choklad, skidakning, filtar, stora mossor & vantar, lek med vovvarna och stimm med vannerna i snon mm <3

Sen ar det iochforsig inte sa mycket sommar har for tillfallet, vilket faktiskt inte gor sa mycket nu nar vi anda sitter fast har ute pa denna garden i bushen... Och med "sant har vader" menar jag molnigt, regnigt, & blasigt, fast anda ganska varmt och kvavt. Det ska namligen narma sig en cyklon har vi hort talas om, men vi far val se hur det blir med det. Australienarna har nog aldrig vatt sa jatte bra pa att forutspa vadret vad jag har forstatt.
.
Sa tyvarr vet vi inte sakert om traningen & tavlingen i Sydney till helgen :(
.
Vinterbild hemifran oss som Tommy har tagit. Sa mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0