Tycker synd om vissa!

Assa somliga personer ar ju sa satans troga, och sorgligt nog ingar manga australienare i den sektorn, aldre som yngre! VET NI VAD DE TROR, PA FULLASTE ALLVAR... Att ALLA svenskar har blondt har och har bla ogon. Tvarr sa hjalper det ju inte sa mycket nar JAG forsoker forklara for dom att det inte stammer, eftersom jag har just det! Men nar Micie sager att hon kommer fran Sverige som ar morg, eller Mariii med sina bruna ogon, da blir de verkligen fundersamma och tror typ att vi ljuger... Sa javla korkad man far bli. Att ett helt land ar blondt med blaa ogon... Shit. Vuxna man liksom. Pinsamt ju! Haha

Igar blev det da utgang igen! Sallan :) Dock en valdigt nykter sadan for mig! Var ju och snackade med managern dar for det the Bedroom, sa kunde fa provjobba pa tisdag men jag vet faktiskt inte... Tror inte det ar nagot for mig. Ska iallafall till Twenty1 pa mandag morgon som sagt och sen pa kvallen igen for att snacka med agaren dar. Tva olika jobb alltsa... Hoppas pa att jag kan gora bada. Men vi far se :) Haller pa lite med de foretaget jag jobbade pa sist ocksa med Pub crawls mm, PlanB. Sa ja...



Och ja, filmen var as nice igar! Ofcourse. Forvantade oss inget annat. Vi satt har i sofforna och var helt i extas! Haha. Men ja, det blev mycket Channing Tatum igar kan jag saga... ;) ! Mm mm m.

Idag ska vi pa pool party/bbq party har pa Chevron Island dar vi bor. Ska med Lenni till hans kompis som har fyllt ar och fixar mega gille! Sweet. Blev inbjuden pa annat hall ocksa, av PlanB folk. Sa jag kanske till och med halvkanner vissa dar :) Det drog igar redan nu klockan 2 pa dagen men vi drar val dit vid 47-5 kanske. Utgang sen antar jag!

~ Lucy

Btw, har ar ju tsunamivarning idag! Skiiit laskigt :/ Ostkusten pa Australien... Sa ingen far vara pa stranden, man ska halla sig ifran dar liksom. Men de bryr sig inte om folk inne i stan, valdigt intressant... Jag menar, den gar nog en bra bit upp! Sa ja, detta kanske ar mitt sista blogginlagg... Hah, nej usch! Vi far hoppas det inte blir av. Den ar iallafall beraknad till mellan klockan 1-6 nu pa dagen, och hon ar nu strax efter 12 har.
Iallafall, Micie's syn pa saken: "Det ar nastan sa att man ska ga ner och satta sig med lite vin och kolla" hahaha. Stord xD <3

And one more thing, langtar till ikvall :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0