Party like a rockstar

Mmm, och skallen mar bra? Nej... Men man far ju skylla sig sjalv! Angest idag iallafall. Heh

Men ja, gardagens kvall/natt blev trevlig. Jag & Marielle drog ut en liten runda! Traffade pa Lincoln Scofield aka. Channing Tatum igar igen, vilket jag tycker var ett MYCKET kart aterseende. Haha nej men han ar sa sjukt lik dom, lite av daba liksom. Trevligt iallafall! En av de fa vi traffade har upp sist vi var har som faktiskt ar kvar. Det innebar gratis entre, sweet. Fast sen traffade vi Lauren ocksa! :D men hon drar om en vecka... Vet dock inte huuur manga klubbar vi var pa igar, ser ut som 13 st nar jag kollar pa min arm... Men det ar nog stamplar fran kvallen inann ocksa! Sen vandrade jag hem barfota i regnet eftersom jag far san jevla skav av Mariiis dojs.



Idag ska jag iallafall till en klubb har i stan, the Bedroom, och bli presenterad av min kompis(om han inte fortfarande ar sjuk) som jobbar dar for managern och diskutera eventuellt jobb. Haller vi tummarna! Fixade eventuellt ett litet extraknack pa Twenty1 ocksa. Och ska dit 9.30 pa mandag morgon for ett annat projekt. Samt att jag slangt ut lite tradar bland staffen for PlanB som jag kanner, dar jag jobbade lite sist jag var uppe har. Sa mm, vi far val se om nagot ger resultat snart:)

~ Lucy

P.s. min blogg har damp! Gar ju bara att se det senaste inlagget... Antar att ni alla har samma problem. Skit ar det. Far val ta tag i det snart och gora nagot at det. suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0