Friday, I'm in love...

- haha na det ar jag inte men det hade val vatt sott?
Fredag i Rylstone... Hur fan firar man det? Bio i Mudgee kankse? Eller sa far det bli lordagens utflykt. Far kolla med biluthyrningen :)

For ja, de blev ingen partyhelg i Mudgee denna veckan eftersom de ringde hit igar fran den lokala ryttarforeningen och "hade hort att Janet hade tva svenska tjejer har". Mmm, ryktet sprider sig i byn... Sa vi blev ombedda att domma helgens ponnyhoppningar. Sa da dealade Janet till sig att en kunde domma om den andra fick rida, sa vara sma bebisar far ova sig lite :) Och efter vara sma hopprundor har idag kom vi fram till att lilla Princess (som egentligen heter Tetrika da, sa ni hanger med;) nog ar mest redo, precis som Janet trodde. Mojligt vis Tonto ocksa... Sa eftersom det ar "mariii's polle" har sa far hon rida, och jag domma! Forst va jag fan inte saker pa det, palla lixom om dom sma ponnyerna ska halla pa o braka. "Backade den? Backade den inte? Far man ha sant pa denna tavlingen? Dommarbeslut! osv". Men de skiter jag fan i, de far overdommaren ta hand om sa kollar jag om de river, stannar eller va fan som helst :P sa det ska faktiskt bli jadrans kul


haha, vi hade trakigt pa taget sa fick ju roa oss med nagot... Fler sanna har coola pics kommer senare.

Detta innebar da att vi inte kan dra ivag lordag till sondag. Visst, fredag till lordag hade ju gatt men lite sent pakommet. Sa vi sparar de till nast helg kanske

Och ja, vi har antligen fatt kontakt med omvarlden igen pa var "nya" mobil som funkar har uppe, sa pratat med bade mammi & papps nu!

Glomde saga igar att vi handlade OMEGA mycket frukt har om dagen. Sa sicke nice va det! Heaven ju haha. For frukten har i mataffarerna ar faktiskt ganska dyr av nagon sjuk anledning sa vi har inte kunnat frossa i frukt lika mycket som vi har velat pa denna resan. Men nu jadrans. Basta av allt var ju att inte vi betalade utan Janet! hah. Sa nu trycker vi vattenmelon, jordgubbar, mega plommon, ananas, natmelon, vindruvor, nektariner, biggaroer mm varje dag! Fint e det :)

Och ja, jag hade skrivit lite mer kul har; typ hur hoppningen gick med dom idag mm. Men sjalvklart forsvann det. Jag HATAR blogg.se !


Men jaja, Have a nice day.
Lucy


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Hihi, cooling! ;) ♥

2010-02-02 @ 15:08:59
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0