HJALP

Assa ar det nagon som kan Mac-datorer? For det kan da inte jag...
Nagon som kan hjalpa mig med hur man gor om man vill kopiera eller kankse spara en bild, eller klippa ut en text? Ni vet som nar man hogerklickar pa en vanlig PC. For det gar inte hogerklicka, men det kankse det ska gora sa det bara ar en installning i sa fall. SUCK sager jag bara

Slangde upp nagra bilder ocksa i mitt otroligt langa inlagg som jag skrev igar. Eller jag tyckte det blev ganska langt! Antar att inte alla orkar lasa men jag vet nagra som gor det iallafall! Sa darfor det blir sa. Uppdatering dar ocksa om "associates", for de som ar intresserade ;)

~ Lucy

Kommentarer
Postat av: OscaR

Svårt lixom;-) haha mupp

2010-01-21 @ 12:24:30
Postat av: Louise

amme jaha, sag du hur man gor da !!!! :P

2010-01-22 @ 01:19:28
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0