It's a new day!

Ja, idag och igar har val vadret varit sadar har down under... Lite for kallt tycker jag. Detta ska vara deras varmaste manad har men det har mer varit som en frisk vardag hemma i Svedala. Linne eller t-shirt var for bart pa morgonen. Men efter lunch bestamde jag & Marielle oss for att trotsa vadret och begav oss till poolen for lite sol och bad. Men nej, det blev hem illa kvickt igen for vi FROS. Kan ni tanka er? Sa ja, det ar inte bara i Sverige som vadret gor som det vill, trots att det ar den varmaste manaden pa aret.

Sa nar vi kom tillbaka blev det jordgubbs-blabars smoothie till lunch som Mariii slangde ihop till oss. Smaskigt och ganska nyttigt! Tva + dar.

Bestallt bikini via natet hemifran Swe ocksa som mammsen ska ta och skicka ner. Det ar sa himla dyrt har nere! Jag hade fatt betala lika mycket for en del har nere som jag far gora nu for tva hela bikini, till och med for de flesta. Om man ska ha nagon som ser hyffsad ut da... Vet bara inte hur jag ska gora for nar den kommer har jag ingen fast adress langre. Far ta och maila dom och se om det finns nagon express leverans tillganglig kankse!

~ Lucy

Och hoppas ni har sett mina bilder pa facebook som jag hann med att lagga upp igar:) Fast det kommer flera. En liten uppdatering har om helgens tavling vantar ocksa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0