NYE in Sydney

Det finns faktiskt inte ord. Ingen kommer andan att fatta om han eller hon inte upplevde det, och det hade anda inte slatt vat DYGN... <3

Klockan 6 pa morgonen gick vi upp for att ata frukost och gora vid oss infor nyasrsafton. Inte varje ar man gor det...! Haha. Formodligen kommer det typ aldrig mer handa heller. Men vem vet... :)

Strax innan 8 begav jag och tjejerna oss efter var champagne frukost for att mota upp grabbarna! Kvart over 8 stod vi i ko in till Mrs Maqguires Point/Place (?), en del av Royal Botanic Garden. Efetr 3,5 timme kom vi in! Och ja, det lat lange och jobbigt kankse, men det var det faktiskt inte! Det var lite segt i borjan men vi sysselsatte oss med bade det ena och det andra + att det rorde sig lite da och da. Sen lattade det rejalt och det flot pa. Och vi kom i precis ratt stund! For efter oss kom det jatte mycket folk, och hade vi kommit nagon timme tidigare bara sa hade det inte gjort nagon storre skillnad... Forutom om vi hade gatt dit klockan 23 kvallen innan och stallt oss i ko som vi horde att vissa gjort.

Sen satt vi 6 dar inne med vara picknick korgar & dricka och bara umgicks, snackade, chillade and had a great time! Iallafall enligt mig, och jag vet att de haller med mig :)

Fyrverkerierna var sjalvklart av varldsklass, eller rattare sagt varldens basta! Och dyraste saklart... Bara de som de visade upp klockan 21 took our breath! Sa det vid midnatt gar inte ens att forestalla sig om man inte nagon gang vatt dar, tvarr...

Nar de stangde klockan 1 begav vi oss till Scary Canary forst. Sen vid 3 skulle vi ta oss en titt pa stallena i Darling Harbour, men naha det fick vi inte nej for dar var avstangt da eftersom allt dar holl pa och stanga. Sa vi gled pa en liten pub for och ta en dricka bara pa vagen, men fy fan vad trakigt dar sag ut! Tankte bara "vad ar detta" lixom... haha.
Men sen hittade vi upp till takterrassen dar det var varsta festen med DJ dar pa teket och allt. Sa dar dansade vi till klockan 7 pa morgonen nar det var ljust! Heeeelt sjukt kul hade vi! Jag, Mariii, Emil, Mic och Anton & Victor. Och shiiiit som jag skrattade! Jag hade sa ont i min mage! Ja, ni far kolla bilder och videor pa Facebook sen som ar pavag upp :)

Summan av detta dygn (upp 6, i sang 7)blev alltsa: en underbar dag, kvall och morgon med underbara manniskor!
Aven om det fattas en underbaring... <3

Aterekommer om allt annat har i Sydney imorn eller en annan dag.

See ya mates. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0