Off to Rylstone tomoro

Yes, det blir antagligen imorn det bar av till Rylstone for jobb pa hastgarden. Wonderful :) Fast ja, det blir ju valdigt langt ifran bade det ena och det andra...

 


Igar blev det kart aterseende med dem som vi tog var riktiga "scubar oskuld" med! Haha. Varldens mysigaste dag idag for ovrigt... :) gjorde forst INGENTING mer an att njot av livet. Sen blev det lite andra planer tyvarr :( Sa da akte jag till IKEA for att mota upp Mariii, Victor & Anton som redan var dar! De hade akt dit och kakt, sa skulle de stanna ett par timmar till for att kaka kvallsmat dar oxa! hahaha. sa jag han gott och val :) kottbullar, lingon, brunsas och potatismos (?), smarrigt varre! Och en riktig svensk damsugare! hahaha. + lingondricka, pepsi och chokladmouse :P Och sa korde vi rally mellan hyllerna med vag :D hahaha. Victor fick kora och vi andra akte, och fy satiken vad det gick undan :D

tiden framover har i Australien ser riktigt ljus ut :) handelserik och underbar. Ett tag har nu har vi faktiskt inte haft sa mycket for oss vilket blir lite trakigt i langden. Battre att ha det sa har an hemma ju, men anda... Blir sa nar man inte kan spendera pengar hela tiden, sett hela stan 20 ganger om och trottnat pa att festa, samt att planboken skriker imellan at da som sagt. Men nu ser det ut att bara vara roliga saker pa schemat. Ser fram emot en massa for tillfallet. Fast inte heller ngaon direkt handelse utan bara framtiden, framforallt helgerna ju :)

Sen har jag varldens bast foraldrar som sponsrar mig nar jag behover det. Utan er hade jag aldrig kunnat gora denna resan. Alskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0