Go' måndag!

Förutom mitt utbrott för en liten stund sen så har det vatt snålt här de senaste dagarna... Haft så mycket kul för mig bara:)

I lördags blev det inte utgång i Helsingborg som vi först tänkte utan chill & grill hos Mac with da gang, eller delar av vår lilla umgängeskrets iallafall :P





I söndags tog jag det väääldigt lugnt. Så när jag låg här och glodde TV eller vad jag gjorde så fick jag ett sms, av Karro... Hon bara snackade lite gött om hur läget var och vad jag gjorde typ. Så jag bara, hmmmm varför sms:ar hon, något är lite skumt! hah Sen efter några mess fram och tillbaka skriver hon: ska vi ta en fika? ÅÅÅÅÅÅÅHH, surpriseeee! Så var hon hemma :D Så det blev ett glas vin och en mycket härlig pratstund på Simons uteservering på torget i kvällssolen. Back on Track säger jag bara!

Igår påbörjade jag en grundkurs på Folkhögskolan i Helsingborg av "fotouppbyggnadsprogrammet" InDesign som jag behöver kunskaper i inför starten av min praktik på reklambyrån senare i sommar. Efter det tog jag och malle oss en lite runda i Helsingborg för shopping. Det blev en nice Rolling Stones t-shirt från H&M och ett kort linne från Bikbok i ljusbrunt/beight som får leka med mina jeansshorts i sommar:) Så ja vi tog en runda inom Väla också!

På kvällen var jag och Karran först lite i valet och kvalet om middag ute eller Slappe i Båstad, men det blev middag och vin på Torstens! Och sen en liten drink på Tres efteråt, tro det eller ej...! Kommer hem och sätter mig vid datan, nöjd efter en härlig kväll med god mat & dryck och fantastiskt sällskap, vilket slutar med ett impulsbesök på Slappe på Madison iallafall. Mycket trevligt:) Träffade Emiiiil där också som hade kommit ner från Halmstad med en lagkompis! Iiiiih, inte setts sen jag kom hem så det var supekul :D Men ja så kom i säng strax innan 3 väl och upp tidigt idag igen för datakursen. Så god natt!

xxoo
Lulu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0