Livet leker

Igår blev det Sunday by the sea - Hamnkrogen, i Båstad. Mycket trevligt! Iallafall början av kvällen :) Sen var man ju så otroligt smart som man är och ja...

Det var ganska lugnt när vi kom, anlände ändå rellativt tidigt med Jernberg och Daag. Träffade sen Kalle, Edvin, Lundh & Calle där :) så det började bra med någa glas vin, men sen drog det igång; utmaningen. Vilket slutade illa eftersom jag inte ska ge mig och banga. Sen gick jag och hälsade på min vän Segelbåten en stund :) ............................................... slängpuss till Kalle, Edvin & Jernberg säger jag bara! Så gulligt. Braineeee Lulu liksom... Suck. Men kul hade jag :D












Nu är det Slappemåndag på Madison i Båstad som gäller ikväll! Middag på uteservering på torget först, sen förfest och där efter Båstad. Karro ville träffa min vän Segelbåten så vi ska nog gå och hälsa på henne först :) kanske...

Ha det underbart för det ska jag ha!
xxoo
Lulu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0