pisselisse

(varning, kommer "tala" i gåtor igen men jag behöver a moment här! fatta den som fattar som jag tidigare sagt...)Asså faaaan, jag blir så förbannad! Allvarligt talat så blir jag äcklad, får sån spykänsla ända nedifrån magen.

Här får jag verkligen bevis på att mitt motto håller, och jag tänker aldrig mer i hela mitt liv släppa på det igen! Får det verkligen bevisat gång på gång... Vet inte vad jag ska säga. Sorgligt bara att människor kan vara så falska. Jag tycker faktiskt synd om dem. Tänk och rent av ljuga så och spela ett jävla spel.

Men jag är inte bitter, fuck you, bara äcklad. Men på ett sätt är det ju bra för man får se sanningeeeeeen:) Yes!

"Best revenge? Smile, be happy and never let them know it hurt."
Over 'nd out !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0