Practise

Ååh, idag är jag sjuklis :( fast var nästan värre igår... Så la jag mig och sov lite innan så nu är jag heeeelt död! Får faktiskt se om det blir jobb imorn för detta är inte nice. Men vill änd för vill ha pengarna hehe.

Det betyder att vi fick hoppa Zumban denna veckan:( skiiiit. Men ja, får dit nästa vecka som är den sista gången för denna kursen som var på fyra veckor!

Imorn eftermiddag ska jag iallafall till reklambyrån Comotion här i Ängelholm. Det är en på pappas jobb som har en reklambyrå också, så ska jag få komma till dem och öva mig i framförallt Photoshop. Alltså riktigt mycket. Och i InDesign! Ett annat fotoprogram som presic som Ps är standardprogram för de som jobbar som Art Director. Så detta är alltså för att öva mig inför min praktik i augusti på reklambyrån i Helsingborg som jag ska va på :)



Men nu ska jag slänga mig i soffan framför TV:n som visar från London Fashion week! (iiiiiih <3) Deprimerande på ett sätt när det är sånt här fantastiskt väder, men what to do när kroppen inte pallar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0