Soooolen ?!

Igår eftermiddag låg jag ute i solstolen här på vår uteplats, bara njöt, lyssnade på Melissa Horn och lyckades faktisk slumra till också.



MEN IDAG är det fan mulet igen! Blir galen på detta pissvädret. Hoppas det spricker upp till ikväll igen och så det är fint imorn igen och över midsommar som de faktiskt lovade...

Och ja jag ville till Bunkern ikväll ju :( men inte om det är så här kasst väder. Men som sagt, jag håller alla tummar jag har för att det spricker upp till ikväll som det gjort förr.

Annars blir det nog chill ikväll igen. Igår käka vi först pizza sen satt vi ute hela kvällen, till halv2 på natten, och bara drack vin, spelade sällskapsspel, snackade och njöt av sommarkvällen (tacka fan för infravärme;) Det var mys :)

xxx
Lulu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0