STAC 2

Kom hem för bara en liten stund sen från bio i Helsingborg med Mariii & Izzy. Riktigt bra film! Gillade den skarpt. Blir så glad av den. Och ville bara slita ut massakläder och skor från filmen! haha

Riktigt mycket stim för övrigt :P haha, tror alla vi var lite trötta eller något... Pizza/pasta innan filmen i Hbg också! Haha, vi fick gå ut efter ett tag asså för de andra kan inte trott vi var kloka.


Och nu vill jag fan till Dubai eller Abu Dhabi ännu mer! Creapy sammanträffande btw.............................................

Men nu ska jag upp om mindre än 4 timmar. Därför bestämde jag mig för att skippa sömnen idag, typ... Nej men fan jobbigare att gå upp sen om jag går och lägger mig i min stora, egna, ensamma, gosiga säng. Så det blir lite 2½ Men nu på TV som jag får somna in till isf och bara gå upp och byta om och så om några timmar. Usch! Håller på och bli sjuk också :(

Men men, ha dé patte!
Lulu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0