Boring but wonderful

Mm, annu en dag av moln och regn... Underbart Australien!

Och jag ar tyvarr extremt uttrakad. Haller pa och krypa ur mitt eget skinn har! Och da tanker ni val, men hade du inte ett jobb? Jo det har jag, men de pa den nattklubben ar sa javla oorganiserade sa det ar ett skamt. Mitt jobb ar egentligen hel onodigt. Jag ska ju ragga folk till kvallarna pa klubben, skriva upp dem pa list osv, sen far jag betalt for varje person som kommer pa min lista. Men som idag ar det da Ladies Night, sa om jag skriver upp nagra tjejer sa kommer de anda bara ga rakt in nar de kommer eftersom alla tjejer har gratis intrade idag. De kommer alltsa inte att prickas av, varpa man inte kan se vilka av "mina" som har kommit, alltsa kan jag inte fa betalt. Sjukt. Jag ger upp. Btw sa gillar tydligen inte tjejer mig. Det enda svaret jag fick igar var att antingen sa skulle de inte ut (pa en lordag, i Surfers? YEAH RIGHT) eller sa skulle de aka hem idag. Konstigt att sa manga skulle hem precis idag... Bitches. 

Sa napp, denna livsstilen ar verkligen ingenting for mig! Jag maste ha nagot och gora, nagot inplanerat hela tiden, chop chop chop!

MEN, alskar Surfers!!! As nice place. Dock har vi hort manga som inte alls gillar det. Fattar inte det faktiskt, sorry. Hade vatt nice och bott har i en trevlig lagenhet, gatt upp tidigt och dratt ut och surfat, jobbat i nagon nice kladaffar eller sa, hem och fixa lite som mat mm., sen ut pa kvallen kankse eller vara med kompisar. Da ar det anda sjuuukt slappt mot vad jag ar van vid. Dar efter jobbet hade det nog behovts tryckas in en liten hastapolle, sen hade jag vatt hemma :)

Sa ja, detta ar val en san dar rastlos dag bara! :)

Men ja som sagt, Ladies Night ikvall iallafall pa Twenty1. Ska bli kul. Amerikans dansshow ocksa... Sis, du skulle vatt har! Hahaha

~ Lucy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0