dalig dag

Har egentligen ingen lust och ork att skriva nu... Mar skit idag, men inte sa konstigt antar jag. Kunde inte somna inatt heller, vaknade forst ocksa, trots att jag sov 5 timmar mindre an de andra natten innan ocksa. Men ja.

Mycket att fixa nu kanns det som. Far hoppas allt gar vagen. Vet inte ett skit fpr tillfallet. Dagens citat: Dags att vara modig. Mmm, nu galler det lite... Men hoppas pa att vinna sa enortm mycket pa det i langden!

Och har regnar det som om det var regnperiod i nagon tropisk del av varlden skulle jag tro. Har ost ner sen vi kom hit for en vecka sen. SUCK. Men vi vagar oss ut iallafall imellan at! Kan ju inte sitta inne hela dagen for det.

Fixat tva jobb iallafall vilket kanns skont:) Hoppas bara att allt gar bra med de nu. Ett ar promotion for ett foretag, alltsa att fixa folk osv till klubben Twenty1. Det sker mest pa dagarna och de tidigare timmarna pa kvallen. Darfor suger det extra mycket nu att det ar sa daligt vader for vi kan inte glida runt pa stranden och stan eftersom ingen ar ute typ:( Men vi ska kankse dra till ett shoppingcentrum imorn, jag och min nyfunna van/kollega.
Sen pa kvallen och natten ska jag vara servitris pa samma nattklubb. Sa dte blir provjobb fors pa torsdag! Och dit pa dagen for att lara mig ALLA drinkarna, alltsa vad de heter och vad de kostar...

See ya ppl. Hope you r haveing a good one, cos im really not!
~ Lucy

Kommentarer
Postat av: Emelie<3

SHOPPA MASSOR AV KLÄDER... FYNDA!!!

HTTP://CLOTHESBYEE.BLOGG.SE

HTTP://CLOTHESBYEE.BLOGG.SE



BESÖK ÄVEN MIN BLOGG DÄR JAG SKRIVER OM TRENDER OCH OM MIG SJÄLV SÅKLART!!!

HTTP://EMELIELINDHAL.BLOGG.SE

HTTP://EMELIELINDHAL.BLOGG.SE

2010-03-02 @ 15:01:32
URL: http://emelielindahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad händer hjärtat? Inte de du snackade om i torsd väl, sånt ska du inte låta take you down..<3

2010-03-02 @ 18:05:21
Postat av: Louise

Sv: nej det ar fatiskt inte det gumman! men detta loser sig nog ocksa ratt bra nu. Madda bara lite piss dar ett tag :/ <3

2010-03-03 @ 05:28:57
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0