SCUBA DIVING IN MY HEART

Assa jag har inte ord for det. Vill bara skrika ut!!! Idag fick jag gora det igen som jag alskar mest pa hela fuckin jorden, dyyyykaaaa. AMAZING! AAAh, den kanslan att fa pa sig all utrustning igen och kunna vara helt obehindrat under vattenytan pa det djupet... Att para glida fram genom vattnet. Tank sen dar ute pa Stora Barriarrevet, varldens storsta rev. It's gonna be fuckin awesome :D Gaaah.

Och vi ska fa gora nattdyk!! Jadrans vad kul det ska bli. Kan inte vanta. Eller ja det ar frivilligt, men jag ska definitivt gora det!

Och ja vi fick hoppa i poolen redan idag och ova massa. Sa sinnessjukt kul. Sen bara lite teori imorn i 3 h och poolen ocksa, sen bar det av redan pa onsdag! Pa torsdag middag har jag mitt cert, sen ar det bara massa fri dyk for skojs skull kvar pa eftermiddagen dar och fredagen. Och plus nattdyket da. AAAAAh, exciiiteeed!

Bir lite dyk sen i Thailand ocksa, for sure! Och ja jag ar lite knapp i huvet just nu, helt uppspelt :)

AAAAALSK !

Xx
~ Lucy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0