SCUBA DIVIIIING <3

Nu har vi vatt och jagat flyg till Cairns. Pa sondag bar det av upp dit for att t det efterlangtade dykarcertet <3 i 2 langa ar har ju nu vantat... HAHAHA Na men gjorde det i Thailand och fell head over heels in love with it! Det basta jag har gjort i mitt liv tror jag! Sa for er som aldrig har provat. DO IT! Gick ju bara ner tva ganger da pa en san endags tur som jag och Jesper gjorde, prova pa sak... Men omg sa fantastiskt, som en helt annan varld! Ni som gillar snorkling, pff! INGENTING gamfort med detta. Gaaah, can't wait :D

Sa da lamnar vi Surfers i 2 veckor for att sen atervanda hit. Far se om det blir Fraiser Island ocksa pa vag ner fran Cairns, det beror helt pa vadret, tyvarr.

Pa fredag blir det iallafall fett, da ar vi ON A MOTHER FUCKING BOAT och festar! Fran 7 till 10 ar det tre olika RnB & hiphop DJ:s med drinkar och grejer pa baten, sen efterfest pa Twenty1 med valkomstdrink och sen $5 drinkar. SWEET!

Denna helgen var ocksa nice! Pardy Hardy... Eller inte sa hart faktiskt, drack i princip ingenting denna helgen, men kul hade jag!!! Lordagen pa Twenty1 var massive. Ett noje att jobba dar med allt harligt folk. Aven om de ar lite oorganiserade som sagt imellan at... Tjanade iallafall mer an vad jag trodde jag hade gjort. Tror nog Phil var lite snall dar, men inte mig emot :D Far se, det kanske blir nagot lite mer seriost dar sen. Hoppas, hoppas, hoppas :) Vatt i Miami Beach i helgen ocksa. Jo det ar faktiskt sant! Haha. Det heter sa har starx utanfor Surfers. Finns stallen som heter Bel Air mm ocksa. Fantasilosa stackare de dar australiensarna... Haha.

Blir nog Alice i Underlandet imorn & Dear John pa bio! Chaaaaning Taaatum... Och Johnny Depp, fast han ar ju inte sa mycket att hurra for i den filmen val, alltsa rent utseendemassigt. Langtar dock till the Tourist. Dreeeggel. hahaha

~ Lucy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0