FLIP CUP FOR THE WIN...

Lyckat pool party igar far man val saga! Lugnt i borjan nar vi kom vid halv6, not to much ppl... Snackade, socialized, sag en hel del bekanta ansikten som det blev trevligt snack med! Folk fran PlanB da vill saga.

Sen nar fler folk anlande blev det grillning, Flip Cup som var en grymt rolig drinkin' game (Falle pa den bestamde vi:) och bad sa klart! Haha. Vi skulle surfa pa deras gummibat, se vem som kunde sta langst. Team Sweden mot Team England. S jag & Mariii mot Dave & vad han andra nu hette... Gissa vilka som vann!!! Eller vi vann i det leken gick ut pa, men det hela tog slut nar Mariii hade sonder gummibaten, sa vet inte om det raknades som att vi forlorade... Hahaha. Sen korde jag & han andra cirkuskonster med en san stor ring, ocksa tavling sa klart! Gissa vem som vann... Kan val dock saga att min kvinlighet eller vad man ska saga var till min fordel dar eftersom jag lyckades vara lite grasiosare. Haha. For ovrigt sa gick jag under namnet Tyra Reid, vilket jag fatt hora flera ganger har nere. Att jag later som henne ocksa nar jag snackar, sa far val snart ta och kolla upp hur hon ser ut. Tyra Reid eller Tyra the mermaid var det alltsa igar.



Sen Billys beach house. Grymt pa sondagar! Basta stallet med grymt bra musik. Och ibland ar det helt sjukt har assa. Vi fick verkligen ga ifran dansgolvet igar for vi kunde inte va dar! Och nar de borjar vifta med $50 sedlar, sa har det val anda gatt for langt! Eller nar nasta kommer fram och dubblar. Australienare ar faktiskt lite utav svin nar det kommer till det. Ackligt svettigt dar inne ocksa... Man var fan helt blot. Hah. Dock var jag och Marielle sa sjukt trotta sa det blev val bara drygt nagon timme dar innan vi begav oss hemat for att ha sma roliga konversationer med Micie som fortfarande var vaken innan vi alla deckade som sma barn.

~ Lucy


Pic fran kvallen innan, pa Fiddleys



Lista ut vad detta ar om ni kan... Var bara tvungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0