Another day in paradise

Da ar flyget bokat till Cairns pa lordag kvall! Sen pa mandag och nagra dagar framover ar det dykning for hela slanten. LOVE IT. Sa vi ar uppe i Cairns nar det ar St Patriks Day. Olugnt antar jag... Om det inte ar dagen efter som vi ska ut och dyka vill saga! Vet faktiskt inte om det ar den 18e eller 19e vi beger oss ut. For forst ar det teori i nagra dagar pa fastlandet, i Cairns da. Sen ut pa bat i en eller tva natter och bara dyka. <3

Och nu har vi antligen fatt tillbaka vart underbara vader! Stranden tre dagar i rad nu, fast egentligen tde tva sista som det varit riktigt bra vader. Sa brannan ar tillbaka! Sweet

Var ju och kollande Alice in Wonderland igar. Kan tyvarr inte saga att den var sa bra, inget speciellt sa alls! Fast coolt med 3D ju :) Sen blev det ingen Dear John for min del... Men det ar ju en annan historia. Man slutar aldrig att forvanas... Fast jag blev val inte sa forvanad egentligen.

Unnade mig sjalv en liten pressent innan idag for min lon som jag tjanade ihop i helgen. Mycket prisvard kan jag saga! Tankte val slanga upp en liten bild pa den sen :) Och ja, onodigt kan tyckas att anvanda upp de pengar direkt som man precis har tjanat. Men min andra haller faktiskt pa och ga sonder! Det ar en vaska da. Och sen har jag levt extremt snalt den senaste tiden. Sa ja, sa blev det...

Ska nog kolla Up in the Air ikvall :) Ska bli kul. Den lar val vara ganska bra med tanke pa alla Oscars nomineringar! Senare efter det ska det bli skratt/garv/flabb fabrik pa Stanhill Drive! Haha ............

~ Lucy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0