i paradiset

Detta ar verkligen paradiset. Innan idag nar jag var pa vag hem med matkassarna, i 35C varme klockan 17 i klanning med blot bikin under efter att ha varit pa stranden och sen den harliga lagunen/poolomradet; da insag jag verkligen hur javla bra vi har det fortillfallet och bara njooooot. Sa underbart harligt. Tur att vi kommer hem till sommaren i Sverige. Men den kan man val ungefar jamfora med vintern har... Kommer ju fa panik till hosten. Vi har iallafall redan borjat planera nasta vinters trip! Haha :)

MEN, just nu ska det bli sa sjuuukt kul att komma hem ocksa, for vet ni? Jag ska jobba som praktikant pa mitt dromjobb!!!!! Tror ingen kan fatta hur javla glaaaaad jag ar. Helt fantastiskt!!! Fy fan vad kul det ska bli. I Helsingborg, pa en reklambyra som heter Pyramid. Sa det blir ju nagot i stil med Art Director, Copywriter eller liknande som min praktik kommer vara som. Och en riktigt nice manadslon pa det. Gaaaah, kan inte vanta. FATTA, med mitt dromyrke, utan utbildning, med lon som praktikant. Saaaaaaa nice. Sa man kan komma in i det, bli introducerad och sa for att sedan veta om det ar det jag vill gora, och da soka in till en sadan utbildning!

Fast en ar det en annan sak som gnager lite... Hur det ska bli nar vi lamnar har. Det var illa nog nar vi drog upp till Cairns liksom. Och det blir bara varre och varre hela tiden! Men det loser sig kanske i augusti fick jag hora idag. Fragan ar om det ar bra eller daligt, for- och nackdelar med det... Saaa skont iallafall att tjejerna ar sa taggade pa det och ger mig massa peppande ord & tips. <3

xxo
~Lucy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0