Beautiful wednesday <3

Nu har jag och min bästaste mammi avnjutigt en riktigt god middag tillsammans! Ryggbiff med vitlökssmör, potatisgratäng, sallad med rödvin och en helt underbar pratstund <3 sånna här stunde betyder så otroligt mycket.

Vi anmälde oss också nu till den Zumba-kursen som jag pratade om innan. Så varje torsdag nu i sju veckor ska vi tillsammans åka in till danshuset i Helsingborg och träna/dansa Zumba. Det ska bli helt GRYM kul !

Och nu ska vi slänga oss i soffan med varsett Marabochoklad :)

Love Lulu



Btw så gick mötet jätte, jätte, jätte bra! Så jag är super excited inför detta nu. Och jag fick en chans att visa framfötterna redan på lördag. Sen ska jag provjobba nästa lördag! Så see you out there om ni ska ut och fest i Ä den 22e, förmodligen... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0