bELIVE IT OR NOT

Mmm, det är knappt så jag tror det själv. Vet fan inte vad som hänt med mig... Men idag cyklade jag ut till pappa och dem. Tror det är ca 3,5 mil. Begav mig vid 14-tiden på mammas mountain bike i det underbara vädret. Och jag hade fått på mig Tommys riktiga cykeltröja haha! Bara för jag skulle ha med mig en vattenflaska, men där är ingen pakethållare ju och så är där ingen sån hållare till flaska, så är där fickor bak på ryggen på de tröjan :P Så den fick jag låna.

Och det var riktigt nice måste jag säga! Perfekt träning, lagom jobbit liksom! Och bra väder för det idag. Det blåste väl inte så extremt mycket idag men jag hade i vilket fall som helst medvind en bra bit först. Fast sen när jag ändrade riktning lite väl så tog det emot i uppförsbackarna kan jag säga och det blev mer luftmotstånd. För övrigt går det ganska mycket upp och ned så det är bra:)

Det hela tog 1 h 10 min med två stop för att dricka. Och de var väl en 2-3 min vardera, så utan stopp tar det väl 1 h 5 min. Så nästa gång ska jag ju då göra det på 1 timme :) Ska försöka få till det i veckan någon eftermiddag!

Sen blev det taxi hem, Ek's Taxi... Haha (pappa då)


lol

När jag kom fram till pappa borsta jag Chilli och lekte lite med han & Gaja :) Sen tog vi en tripp till Nova i Lund och sen grillade vi hemma & satt ute och käka. Så nice!!! :)


Haha, he hates it!


Mongo-Maja :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0